dinner post

dsc00270

Detta var min middag idag efter gymmet! Så himla gott, nyttigt, bra för kroppen och veganskt.
quinoa med grönsaker, stekt sallad, rödbetor, ångkokad potatis som är snabbt stekt i stekpannan efteråt samt quornfiléer. Jag kryddade med salt, peppar, lite chili, rosmarin och gurkmeja.

Testa!!
/ Ellen

2 thoughts on “dinner post

  1. Tips: checka upp quornen så det inte är en massa tillsatser och otäckheter i den. Då är det nämligen inte så nyttigt. Kolla så det inte innehåller tex glutamat i någon form. kan stå som arom, natriumglutamat, E 640, maltodextrin, jästextrakt eller liknande. Kan också döljas under ordet kryddor! Vissa andra fyllnadsämnen är också inte alls så fräscha tex sojalecitin, solroslecitin, majstärkelse osv dessa kan vara frammställda ur petrolien och blekta med klorin osv.

    Är du intresserad av bra nyttig mat kolla gärna in min clean eatingblogg på nouw.
    http://nouw.com/sizezero
    Där finner du massor av bra och nyttiga recept på sista tiden också massa av vegetariskt och vegan :))) Där finner du hur du enkelt kan göra tex dina egna falafel

    Har läst din blogg länge och tycker den är jättefin med all god matinspo och fina bilder och att du verkar vara en en superfin och härlig tjej. Allt gott till dig/Kram

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *